+ نوشته شده در جمعه بیست و ششم آبان ۱۳۹۱ ساعت 14:29 توسط گروه آموزشی
|
محتوای آموزشی الکترونیکی چیست ؟
اگر بخواهم محتوای آموزشی الکترونیکی را به صورت ساده تعریف کنم باید بگویم به مجموعه ای از عکسها، متنها، و انیمیشنهای صوتی و تصویری گفته می شود که به کمک بر نامههای مختلف ساخت و تولید محتوا به وجود آمدهاند تا یک مبحث درسی را آموزش دهند.
+ نوشته شده در جمعه نوزدهم آبان ۱۳۹۱ ساعت 0:54 توسط گروه آموزشی
|
تفسیر نور
دکتر خرم دل استاد فرزانه با نوشتن کتب متعدد یکی از بزرگترین خدمات خود را به دنیای اسلام عرضه نموده که آن هم تفسیر زیبای نور می باشد امید است با استفاده از این گوهر پر بها با دعای خیر خودتان این استاد گرامی و ما را بی نصیب نگذارید(آمین)
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم آبان ۱۳۹۱ ساعت 22:54 توسط گروه آموزشی
|
کتابهای اکترونیکی
کلید پيشرفت جوامع امروزي در دست آموزش و پرورش است. اگر نظام تعليم و تربيت با بحثهاي نظري مشغول گردد و با روشهاي ناكارآمد و قديمي راه خود را ادامه دهد يقيناً همه ابعاد جامعه با ركود فراگير روبرو خواهند شد.
آيا در جهاني كه امروزه عمر بحثهاي علمي و نظريههاي آن كوتاه شده و بسيار سريع دچار تغيير ميگردد؛ روا است با همان روشهاي قديم دستگاه عظيم آموزش و پرورش هدايت و راهبري شود؟ آيا ابزار و ساز و كارهای موجود در مدارس جوابگوی نیاز های نسل جدید می باشد؟ آيا اهداف جهان مدرن با ابزار و امكانات غيرمدرن قابل دستیابی است؟
آیا احساس دانش آموزان در هنگام ورود به مدرسه و به هنگام خروج از آن قابل مقایسه است؟!
بايد مدارس امروز براي عصر اطلاعات طراحي شود. اولین گام در این راستا چند رسانهاي كردن مدارس است.
احتمالاً برای شما هم این سوال پیش آمده است که برای هوشمند سازی یک مدرسه از کجا باید شروع کرد؟ چه تجهیزات و چه نرم افزار هایی مورد نیاز می باشد؟ چگونه باید دانش آموزان و معلمان را برای استفاده از تکنولوژی های نوین آموزش داد؟ و ...
بدیهی است استفاده از هر گونه تجهیزات و نرم افزار های موجود در بازار لزوماً یک آموزش هوشمند را تضمین نمی کند! چه بسا مدارسی که با صرف هزینه های گزاف تجهیزات و نرم افزار هایی را برای هوشمند سازی مدرسه خود خریداری نموده اند که عملاً بلا استفاده مانده و کوچکترین تاثیری در بهبود روند آموزش نداشته و باعث سردرگمی بیشتر معلم و دانش آموزان گردیده است.
آيا در جهاني كه امروزه عمر بحثهاي علمي و نظريههاي آن كوتاه شده و بسيار سريع دچار تغيير ميگردد؛ روا است با همان روشهاي قديم دستگاه عظيم آموزش و پرورش هدايت و راهبري شود؟ آيا ابزار و ساز و كارهای موجود در مدارس جوابگوی نیاز های نسل جدید می باشد؟ آيا اهداف جهان مدرن با ابزار و امكانات غيرمدرن قابل دستیابی است؟
آیا احساس دانش آموزان در هنگام ورود به مدرسه و به هنگام خروج از آن قابل مقایسه است؟!
بايد مدارس امروز براي عصر اطلاعات طراحي شود. اولین گام در این راستا چند رسانهاي كردن مدارس است.
احتمالاً برای شما هم این سوال پیش آمده است که برای هوشمند سازی یک مدرسه از کجا باید شروع کرد؟ چه تجهیزات و چه نرم افزار هایی مورد نیاز می باشد؟ چگونه باید دانش آموزان و معلمان را برای استفاده از تکنولوژی های نوین آموزش داد؟ و ...
بدیهی است استفاده از هر گونه تجهیزات و نرم افزار های موجود در بازار لزوماً یک آموزش هوشمند را تضمین نمی کند! چه بسا مدارسی که با صرف هزینه های گزاف تجهیزات و نرم افزار هایی را برای هوشمند سازی مدرسه خود خریداری نموده اند که عملاً بلا استفاده مانده و کوچکترین تاثیری در بهبود روند آموزش نداشته و باعث سردرگمی بیشتر معلم و دانش آموزان گردیده است.
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم آبان ۱۳۹۱ ساعت 0:32 توسط گروه آموزشی
|
کتاب الکترونیکی (ورق زن) دوم راهنمایی
همکار گرامی با دانلود کتابهای زیر تدریس خود را آسانتر و جذابتر نمایید
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم آبان ۱۳۹۱ ساعت 0:27 توسط گروه آموزشی
|
ایمیل گروه اموزشی
bukan.dini@yahoo.com
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم مهر ۱۳۹۰ ساعت 21:51 توسط گروه آموزشی
|
شیوه ارزشیابی دینی
http://dini-dept.talif.sch.ir/pdf/EvaluationScoreTable.pdf
ادامه نوشته
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم مهر ۱۳۹۰ ساعت 21:35 توسط گروه آموزشی
|